Hvordan får du din begivenhed promoveret på VisitHolbæks hjemmeside?

Tak fordi du/I vælger, at markedsføre jeres begivenheder på VisitHolbæks hjemmeside. Udfyld denne webformular for at indsende din begivenhed. Tryk derefter på indsend. Alle begivenheder, der er søgbare på VisitHolbæks hjemmeside, bliver også søgbare på VisitDenmarks hjemmeside. Bemærk, at vi kun promoverer begivenheder i Holbæk Kommune.

 

Hvornår kan jeg indsende en begivenhed til VisitHolbæk?

Bemærk, at en begivenhed helst skal sendes til os senest en måned inden afholdelsesdatoen, fordi folk skal have tid til at se den på hjemmesiden. 

 

Upload billeder af begivenheden

Upload et eller flere fotos Google Drive (åbner i et nyt vindue). Ved at uploade et eller flere billeder til Google Drive giver du VisitHolbæk rettigheder til at bruge billedet på alle vores digitale platforme i forbindelse med promovering af overnatningssteder i Holbæk Kommune. Husk, at navngive fotos med navnet på overnatningsstedet og fotografen. Slet ikke de billeder, der allerede er i mappen. Vi forbeholder os ret til at beskære og redigere fotos. Bemærk, at vi ikke opretter begivenheder uden fotos. 

Tips til gode billeder:

  • Upload kun billeder af høj kvalitet
  • Tag billeder i dagslys
  • Kun fotos i bredformat (gerne 9x16)
  • Undgå at der sker for meget på billederne
  • Fotos uden tekst på billedet er bedst
  • Upload billeder i så stor fil-størrelse som muligt
Menu Connection: 
Fortæl om begivenheden, så folk får lyst til at deltage.
Skriv alle datoer og tider. F.eks. Lørdag d. 07-04-2018 kl. 10:00-16:00, Søndag d. 08-04-2018 kl. 10:00-14:00, lørdag d. 14-04-2018 kl. 10:00-16:00....
Upload et eller flere fotos til Google Drive. Begivenheden kan ikke oprettes uden et foto.